فروشگاه ساز آنلاین

چگونه در فروشگاه ساز بیدُک، کالای خود را بفروشیم؟

فروشگاه ساز آنلاین در قالب یک پلتفرم تجارت الکترونیک تعریف می‌شود، پس از راه اندازی وبسایت فروشگاهی، با وارد کردن تصاویر محصولات و همچنین قیمت و موجودی آنها، امکان فروش محصولات برای فروشندگان فراهم می‌شود. در بیدُک شما نیاز به دانش فنی برای راه اندازی سایت فروشگاهی ندارید. تمام مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین توسط تیم پشتیبانی بیدُک انجام می‌شود.

هزینه راه اندازی سایت فروشگاهی چقدر است؟

هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی درفروشگاه ساز بیدُک، به صورت پکیج‌های ۳ ماهه ،۶ ماهه و ۱ ساله با ارائه سطوح مختلف خدمات به فروشندگان، قابل بررسی و انتخاب می‌باشد که دربالای صفحه به طور کامل توضیح داده شده است.

آیا می‌توانم از خدمات فروشگاه ساز بیدُک به صورت رایگان استفاده کنم؟

یکی از سرویس‌های قابل ارائه در بیدُک خدمات تست ۱۴ روزه رایگان فروشگاه ساز بیدُک است که فروشندگان در این بازه‌ی زمانی امکان استفاده و بررسی خدمات فروشگاه ساز را دارند.

هزینه‌ی پشتیبانی فروشگاه من چقدر است؟

در بیدُک پس از پرداخت هزینه‌ی پکیج مورد تایید فروشندگان، کلیه خدمات تا پایان دوره‌ی پکیج به صورت رایگان ارائه می‌شود و بابت پشتیبانی هزینه‌ای از فروشندگان دریافت نمی‌شود.

آیا می‌توانم پکیج خود را پس از خرید ارتقا دهم؟

بله در صورت نیاز و تمایل به ارتقای پکیج مورد نظر، مابه التفاوت هزینه‌ی پکیج به شما اعلام می‌شود. درصورت تایید شما، پکیج‌تان تغییر خواهد کرد.

برای قالب باید هزینه ای پرداخت شود؟

خیر سرویس‌های بیدُک، قالب را هم شامل می‌شود و هزینه‌ای بابت قالب دریافت نمی‌شود، مگر آنکه شما درخواست قالب اختصاصی کنید که توسط مرکز خدمات طراحی و یپاده سازی شود.

تهیه‌ی دامنه و نماد اعتماد الکترونیک توسط چه کسی انجام می‌شود؟

خدمات مربوط به راه اندازی وبسایت فروشگاهی شما، به انتخاب شما، هم توسط تیم پشتیبانی بیدُک قابل انجام است هم با ارائه‌ی مشاوره تیم بیدُک، توسط خود فروشندگان قابل انجام است. در پکیج‌VIP فروشگاه ساز بیدُک تمامی این مراحل توسط تیم پشتیبانی انجام می‌شود.

منبع بیدک

دیدگاهتان را بنویسید