قدرت مکش هود

هود فلزی مخفی موتور برای تمیز کردن بهتر محیط آشپزخانه شما با از بین بردن چربی، دود و بو در حین پخت و پز طراحی شده است.
یک هود مخفی پیوسته با یک موتور فلزی قدرتمند و فیلتر کربنی می تواند به راحتی هوای بیرون ساختمان را هدایت یا تصفیه کند، اگرچه هر کدام مزایای خود را دارند. اکثر هودها می توانند هوای ناخوشایند پخت و پز، رطوبت و بخار آب، بو و دود را به بهترین شکل ممکن حذف کنند و انتخاب شما را برای خرید هود توکار با قیمت مناسب، کارآمد و با کیفیت بسیار آسان می کند.

مزایای هود مخفی بدون توقف

از مزایای هود مخفی بدون توقف می توان به موتور فلزی پرقدرت با مکش بالا، ریموت کنترل و صفحه کلید تمام لمسی و همچنین قیمت هود مخفی بدون توقف اشاره کرد. روکش فلزی پنهان موتور، چربی، دود و بوها را با استفاده از مجرای که به بیرون هدایت می‌شود، از آشپزخانه پاک می‌کند. هود طیفی بیمخت با موتور فلزی کارآمدترین، سریعترین و پرطرفدارترین گزینه برای خرید هود آشپزخانه مناسب می باشد که می توانید آن را به راحتی و با خیال راحت از هودهای بیمخت رنج «فروشگاه اینترنتی سینک گرانیتی» سفارش دهید.

 

هنگام نصب هود مخفی باید داخل کابینت و مخفی نصب شود و معمولاً نیازی به فیلتر کربن یا فیلتر ذغالی ندارید و فقط باید از شلنگ معمولی برای خروجی هوا استفاده کنید. برای تعویض یا قرار دادن فیلتر آلومینیومی روی درب آن در صورت چرب شدن، باید از دسته های تعبیه شده در فیلتر استفاده کنید.

شایان ذکر است شرکت بیمکات با بیش از 30 سال سابقه درخشان در تولید لوازم توکار آشپزخانه و بهترین تولید کننده هود آشپزخانه در ایران دارای خدمات پس از فروش عالی و سرویس دهندگان مجرب در سراسر کشور می باشد.

مزیت فیلتر کربن فعال در هود

یکی دیگر از انواع هود، امکان نصب فیلتر کربنی است که هوا را بهتر فیلتر می کند و سپس هوای فیلتر شده را دوباره وارد آشپزخانه می کند. اگر نمی توانید کانال و دریچه هوا برای آشپزخانه خود داشته باشید، هودهای فیلتر زغالی بهترین انتخاب برای آشپزخانه شما هستند. معمولا هود به راحتی بر روی هر دیواری در آشپزخانه نصب می شود و می توانید خودتان آن ها را نصب کنید، البته بهتر است این کار را به سرویس دهنده شرکت سازنده بسپارید تا هود آشپزخانه شما از بین نرود. از گارانتی شرکت خارج شوید

هود پرفروش و مخفی مدل B2068U از فیلتر آلومینیومی قابل شستشو استفاده می کند که اگر به راحتی کثیف شد می توانید آن را باز کرده و با کمی مایع ظرفشویی در آب گرم بشویید سپس خشک کنید و دوباره استفاده کنید. این کار هر 5 یا 6 ماه یکبار پیشنهاد می شود و در صورت نیاز به خرید فیلتر کربن می توانید آنها را جداگانه تهیه کنید.

شرکت بمکات اولین و بهترین برند هود دور مخفی در ایران است که با بیش از 30 سال سابقه درخشان در تولید لوازم آشپزخانه توکار پیشرو بازار است. استفاده از موتورهای قدرتمند فلزی و توربو در هود های این شرکت، آن را از رقبای داخلی و رقیب اصلی برندهای وارداتی متمایز خواهد کرد.

 

قدرت مکش مداوم هود

هودهای برد پیوسته دارای قدرت مکش و سرعت مکش متفاوتی هستند که تعیین می کند هوای آشپزخانه با چه سرعت و قدرتی به داخل مکش می شود. توصیه می شود چند دقیقه قبل از شروع پخت، هود آشپزخانه را در حالت تک چرخه روشن کنید و سرعت موتور هود را با توجه به بو و رطوبت بخار غذا در هنگام پخت تنظیم کنید تا بهترین کارایی و مکش از هود را داشته باشید. . شما دارید

ابعاد هود

آشپزخانه ها در اندازه ها و اشکال مختلف و همچنین اندازه های هود تولید می شوند. پهنای پوشش زیادی برای انتخاب وجود دارد که از 60 سانتی متر تا 100 سانتی متر متغیر است. سایزهای هود مخفی در سایزهای استاندارد 70 و 90 سانتی متر می باشد که شرکت Bimaketh مدعی است که به زودی هود مخفی در سایز 80 سانتی متر نیز در بازار عرضه خواهد شد. برای به دست آوردن یک نتیجه موثر از هود خود، هود آشپزخانه باید به اندازه صفحه اجاق گاز باشد تا فضای اجاق گاز را به طور کامل در هنگام پخت بپوشاند.

هود مخفی بدون وقفه

انواع مختلفی از کاورهای صفحه کلید وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. پد لمسی در هود می تواند ظاهری زیبا و مدرن به دکوراسیون آشپزخانه شما ببخشد در حالی که تمیز کردن هود بسیار آسان است. این در حالی است که هیچ چیز به آسانی و سادگی دکمه های لمسی نیست. همچنین برخی از کیبوردها دارای نمایشگرهای LED بسیار زیبایی هستند که در آن می توانید تنظیمات سرعت موتور و ساعت را هنگام کار با هود مشاهده کنید، بنابراین می توانید یک هود آشپزخانه هوشمند انتخاب کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید